اس ام اس سر کاری


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 112
:: بازدید سال : 1008
:: بازدید کلی : 21135

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

اس ام اس سر کاری
12 تير 1393 ساعت 13:49 | بازدید : 133 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )

چکیده فارســـی و.ا.ن

آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است:

به همسران خیانت

با خوشگلان مدار

 

 

 

 

بابا خیلی دوست دارم

.
.
.
.

کی با تو بود؟گفتم بابا!

 

 

 

میخواهم از غم ندینت شکایت کنم

کلکسیون خنده‌ام را به سرقت بردی

 

 

 

دانشمندان تشخیص دادن علت  نود و نه درصداز بی وفایی ها
.
.
.
.

! بی شارژیه

 

 

 

یاد اون روزها بخیر. وقتى من بچه بودم، مادرم یک تومن به من مى داد و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با ٣ کیلو سیب زمینى، دو بسته نان، سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چاى و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان دیگه از این خبرها نیست...
!همه جا توى فروشگاه ها دوربین گذاشته اند 

 

 

آبله ، وبا ، مخملک 
جوش و کهیر و کورک 
جذام و گال و برفک 
قند و فشار و سرخک 
طرح و کشیک و عینک ! 
روز پزشک مبارک

            

 

سلام ما امشب برای شام میاییم خونتون.......

ستاد ایجاد رعب و وحشت در اصفهان

 

 

 

جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفسشو می بنده بازم قورتش میده... جاروبرقیتم زباله !!!!

 

 

 

سلام شنیدم با کلاس شدی حموم نمیری قرص چرک خشکن می خوری

 

 

مریم من واقعا واست میمرم . میدونی چیه زهرا ؟ اصلا زندگیم بدون تو فایده نداره ! خدا شاهده سیمین , شب ها از عشقت خواب ندارم . مامانم میگه فکر ناهید دیوونه ات کرده ! هر چی بهش میگم من غیر از سپیده کسی رو نمیخوام باورش نمیشه ! تو بگو عاطفه جونم ! باید چیکار کنم ؟

 

 

 

دختران 2 دسته اند : دسته اول آنهایی که زیبا هستند و فورا ازدواج میکنند و دسته دیگر آنهایی که به دانشگاه میروند .

 

 

 

 

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر… 

و می دانی که کویر بدون باران زنده است… 

پس برو بمیر

 

 

 

 

سه روش فرشته شدن :

۱٫ ..

۲٫ ..

۳٫ ..

چیه ؟

تو اول ادم شو فرشته شدن پیشکشت

 

 

 

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!

 

 


دوستان خوب مثل طلا و جواهر هستند، به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره…
لطفا در نگهداری من کوشا باشید!

 

 

هرکی ارمنی بلده بخونه

(یراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا)

هرکی هم ارمنی بلد نیست از آخر بخونه

 

 

 

تو صحرای قلبم تو تنها شتری !

 

 

پسر ها هیچ وقت دونبال دو چیز نمی دوند . اتوبوس و دختر چون 10 دقیقه بعد یکی دیگه میاد !

 

تو تک درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم

 

 

یواش برو پایین یه چیزی بهت بگم

.

.

.

.

.

تند اومدی نمیگم!!!!!!!!!!!!!!

 

 

دختره میره تو کتاب فروشی میگه آقا ببخشید کتاب برتری زن بر مرد دارین؟ مرده نگاش میکنه میگه خانم شرمنده ما اینجا رمان تخییلی نمیفروشیم

 

 نوشته شده توسط دوست داشتنی بزرگ در شنبه 6 شهریور1389 ساعت 14:24 | موضوع: اس ام اس  یک نظر
شیرین و فرهاد

شبی شیرین بزد فریاد، که ای شیرین ترین فرهاد

و ای خسرو ترین شمشاد صدای تیشه ات آباد

منم لیلای دلبندت که دل خون است و پا در بند

تویی عاشق ترین مجنون ولی در بیستون آزاد

ببندم دیده بر خسرو ، که شاید رو کشم برتو

تو شیرین می کنی سنگی چو عکسی بردلت افتاد

چو می کوبی تو با تیشه ز غصه کوه را هر شب

به بانگ تیشه ات گویند که بر شیرین نفرین باد

خدا یا کوه کن فرهاد شب و روزم نثارش باد

به جانم می زند تیشه شدم با بیستون همزاد

چه تلخ است بخت شیرینم که فرهاد است آئینم

ولی خسرو به بالینم و خونین دل از این بیداد

خوشا بر حال فرهادی که با یک کوه می جنگد

بدا برحال شیرینی که آزادیش رفت از یاد

مرا کندی به کوهستان به عشقی پاک با دستان

به جانم کندمت آن سان که مانی جاودان در یاد

به رازی گویمت این را تو کوه کندی و من دل را

تو عکس من ، من از دنیا ، تو با تیشه، من از بنیاد




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: